<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :
3. és 4. nap
written on 2014. július 15., kedd @ 15:20 ?

Sziasztok! :)
 A tegnap elmaradtam a bejegyzéssel, mert vmi nyavalya jött rám. :( Előre bocsájtom, h lehet lesznek ebben a bejegyzésben helyesírási hibák, ugyan is telefonról vagyok és az nem írja ki nekem ezeket. :( Na de...
 Tegnap: félig aludtam és utána csak unatkoztam. Este Akane barátnőmre ráírt az állítólagos LBje, aki tulajdonképpen kidobta Akanet miután megkapta tőle a szülinapi ajándékát. :P Egy ideig ment a beszélgetés, majd én, mint a hős ráírtam erre a lányra, hogy szálljon le Akaneról. Eddig minden jel arra utal, hogy békén hagyja. :D Szóval ezzel, pontosabban egy fej-, torok-, orr-, gerinc-, és alhasi-fájással. x( Életemben nem voltam ilyen rosszul, mint ebben (mondhatom) az egy napban. :( 
 Ma: a fájás folytatódott de ennek ellenére ma Shikaval töltöttem a nap végét. Kimentünk a határba és remek fotókat készítettünk. Még úgy is, hogy ő se és én se voltunk a maxon. xD De jó volt és ez a lényeg. :) 
Elkövetkezendő napok: holnap meglátogatom a drága doktor urat, hogy mégis mi bajom lehet. Vmint Shikaval kimegyünk megint a határba készíteni pár napraforgós képet. x3 Csütörtökön pedig nyársalunk. *-* Pénteken meg: IRÁNY A BALATON!!!! Istenem már vagy 2 éve nem voltam és már hiányzik. :) A családdal megyek 3 napra és remélem össze fog jönni. Utóbbi alkalommal 8ból csak 1 nap tudtam bemenni a vízbe. :S Na de ennyit mára. Legyetek jók és vigyázzatok magatokra! ;)
Oyasumi! <3

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life