<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :
5. és 6. nap!
written on 2014. július 17., csütörtök @ 14:49 ?

Mosi-Mosi! ^^
 Hát... mit mondhatnék? Tegnap elmentem dokihoz és adott egy kakukkfüves szirupot, ami irtózatosan rossz. xP A torkom még mindig fáj de a többi elmúlt. Ritkán vagyok beteg, de ha igen akkor mindig akkor talál meg mikor nem kéne. :(
 Na, de... a tegnap az... mi is történt tegnap? xD Annyira unalmasak és monotonok a napjaim, hogy nem tudom, hogy mi történik körülöttem.  xD Ja, igen! Shikaval tegnap elmentünk megcsinálni a képeket amiket akartunk volna. Volt rengeteg sok jó ötletünk. Egy baj volt. Nem vittünk magunkkal vizet és délután 5 óra volt. Na, már most ebben az időszakban rettentő hőség van így azelőtt kiszáradt a torkunk és vízért kiáltott, mielőtt kiértünk volna. Így az egész fényképezésből csak egy szép kép lett az álarcomról. :D Helyette videókat néztünk és zenét hallgattunk. :D
 Egy kérdés: Ti szerettek fotózni / fotózkodni? :D Én imádom fényképezni a természetet. Annyira szép és változatos. Nem tudom, hogy voltatok-e, egy éve volt egy "Nemzeti Parkjaink" c. kiállítás, ami járta az országot. Egyszerűen lélegzetelállító képek születtek. Az iskolával voltunk, kaptunk egy tesztlapot és az utolsó kérdés az az volt, hogy melyik a kedvenc épünk. Én nem bírtam választani, annyi sokgyönyörű kép volt kiállítva. Ti mit szerettek fotózni? Természetet? Várost? Régi épületeket/romokat? Barátnőm Shika, ezt a linket osztotta meg velem és Akaneval. Valami fantasztikus az a kép ami a zongora alatt van. Gyönyörű. *-* I LOVE PHOTO <3
 Ma: trollkodott velem az időjárás. xD De komolyan. Felkeltem szépen 10kor. Ettem és nekiálltam kitakarítani az autót. Egy idő után meguntam és bementem a házba pihenni. Addig lustálkodtam, míg ebéd nem lett. Ebéd után ismét egy félóra pihi és utána irány az autó. El is indultam, már oda volt készítve minden, egyszer végighúztam a rongyot a csomagtartó lámpáját és már le is szakadt az ég. xD Nem lenne vele gond, hogy még 2szer nem játssza el ezt velem.  Negyedik alkalommal már nem esett olyan erősen így az már nem érdekelt, de befejeztem a csomagtartó belsejét, és így az egész belsőtér, kötelező, 1 éves takarítását xD. Végül olyan mennyiségű száraz sarat porszívóztam ki, hogy annyi egy nedves földúton sincs. Szóval az amúgy max 2 órás (általában. Most is háromszor cseréltem vizet annyira koszos volt. És ez csak a belseje O.O) egy egész napos program lett. 
 Hát gyerekek, enni volt az ez a két nap. Holnap megyek a Balatonra, mint azt írtam az utolsó bejegyzésemben. Sajnos a gépemet nem vihetem, hiába van ott wifi. Ez azt jelenti, hogy nem hozok bejegyzést egészen hétfőig vagy keddig. Igaz, hogy hétfőn jövök haza, de nem tudom, hogy milyen kedvem lesz hozzá megríni. De fogok hozni beszámolót, ne féljetek. Bár látom előre, én csak egy bébi csősz leszek. Én leszek a legidősebb gyerek a magam 16 (lassan 17 *-*) évemmel. Szóval nem várok semmit tőle. De még csak nem is egy nagy strand lenne, csak egy kis 3m-es bejáró, és ahogy én utoljára láttam többségében csak taknyosok (ovisok, kisiskolások) vannak. Itt is unatkozni fogok, mint a legtöbb családi nyaraláson. :( Jó ez nem teljesen igaz. Az utolsó családi nyaralásom 3éve volt úgy szint a Balcsinál. Jó mi? Na de ennyit erről. Majd jelentkezem! ;)
Vigyázzatok magatokra! 
Ki hallotta már ezt a számot? *-* Én imádom! <3 

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life